مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 23:152020-11-30اجتماعي

درصد همکاری مردم کهگیلویه و بویراحمد در طرح محدودسازی ترددها بالاست


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: درصد همکاری مردم استان در زمینه طرح هوشمند محدودسازی ترددها در سطح شهرها بالاست.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: درصد همکاری مردم استان در زمینه طرح هوشمند محدودسازی ترددها در سطح شهرها بالاست.

سرهنگ اسماعیل خوشوقت در حاشیه اجرای طرح هوشمند محدودسازی تردد شبانه در سطح شهر یاسوج در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: با توجه به اینکه طرح محدودسازی ترددها در سطح شهرها از ساعت 21 شب تا 4 صبح اجرا می شود درصد بالایی از مردم استان در جهت اجرای این طرح همکاری دارند.

وی اظهارکرد: انتظار داریم مردم استان تا پایان این طرح توجه و همکاری لازم را با پلیس داشته باشند و از ترددهای غیرضروری غیر مجاز پرهیز کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: درصورتی که رانندگان از ساعت 21 شب تا 4 صبح درصد شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی استان تردد کنند با جریمه 200 هزار تومانی اعمال قانون می شوند.

سرهنگ خوشوقت در رابطه با تردد برخی خودروهای با پلاک مخدوش یا فاقد پلاک در زمان اجرای این طرح تصریح کرد: این خودروها طبق ماده 720 قانون مجازات اسلامی تعریف می شود که از حوزه تخلف خارج است و خودرویی که در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درصد همکاری مردم کهگیلویه و بویراحمد در طرح محدودسازی ترددها بالاست

درصد همکاری مردم کهگیلویه و بویراحمد در طرح محدودسازی ترددها بالاست