مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 22:502020-11-30سياسي

برخورد قاطع با متخلفان کرونایی صورت گیرد


نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: با قاطعیت با متخلفان کرونایی در سطح استان برخورد شود.

- حجت الاسلام سید نصیر حسینی دوشنبه شب در بازدید از اجرای طرح هوشمند محدودسازی ترددها درسته شهر یاسوج افزود: اجرای محدودیت ها در راستای سلامت و حفظ جان مردم و مقابله با کروناست.

وی اظهارکرد: توصیه ها و موعظه ها انجام شده و دیگر باید با قاطعیت و جدیت با متخلفان کرونایی برخورد شود و متخلفان اعمال قانون شوند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اکثر مردم استان پروتکل ها و محدودیت ها را رعایت می کنند اما برخی رعایت نمی کنند که نباید به سلامتی عده معدودی با رعایت نکردن این افراد به خطر بیفتد.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: تنها راه شکست کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله فیزیکی، زدن ماسک و حضور نیافتن در تجمعات است.

وی ادامه داد: کادر درمان و مسئولان در جهت پیشگیری و مقابله با کروناویروس زحمات زیادی می کشند و در صورتی که پروتکل های بهداشتی رعایت نشود این زحمات به هدر می روند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: جهت پیشگیری از شیوع کروناویروس باید با تجمعات و مراسم تشییع جنازه و ترحیم که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند، برخورد جدی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع با متخلفان کرونایی صورت گیرد

برخورد قاطع با متخلفان کرونایی صورت گیرد