مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 22:102020-11-30اقتصادي

85 درصد محدودیت های کرونایی در شهرستان گناوه رعایت شده است


برآوردها نشان می دهد که در سطح شهرستان گناوه 85 درصد موارد پیش بینی شده طرح جدید محدودیت ها رعایت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاضافه کرد: برآوردها نشان می دهد که در سطح شهرستان گناوه 85 درصد موارد پیش بینی شده طرح جدید محدودیت ها و تمهیدات در نظر گرفته شده رعایت شده است.

وی تصریح کرد: وضعیت شهرستان از نظر رعایت موازین بهداشتی با اجرای طرح جدید محدودیت ها، با تلاش همه مردم، کادر درمان و بهداشت، و دستگاه های اجرایی خوب بوده و امید است که با مشارکت و همراهی همگانی شهرستان در وضعیت بهتری قرار گیرد.

لزوم پیشگیری از عادی سازی شرایط مهرجو با تاکید بر پیشگیری از عادی سازی شرایط، یادآور شد: مدیران دستگاه ها باید در مرحله اول خود اجرا کننده پروتکل ها و برنامه ها و الگوی دیگران باشند تا مردم نیز این وضعیت را بپذیرند و اجرا کنند.

وی گفت: برقراری یا برداشتن محدودیت ها در شهرستان گناوه رابطه مستقیم با میزان رعایت پروتکل ها دارد و هرچه میزان رعایت این دستورالعمل ها افزایش یابد محدودیت کوتاه تر خواهد بود.

فرماندار گناوه با اشاره به اینکه تعطیلی هر واحد صنفی همراه با آسیب و مشکلات اقتصادی است گفت: اجرای محدودیت و تعطیلی واحدهای صنفی حتماً با مشکلات اقتصادی برای متصدی و شرایط موجود جامعه همراه خواهد بود اما باید این محدودیت های دو هفته ای را برای رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

85 درصد محدودیت های کرونایی در شهرستان گناوه رعایت شده است

85 درصد محدودیت های کرونایی در شهرستان گناوه رعایت شده است