مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 21:002020-11-30سياسي

بلند همتان جهادی در نقطه صفر مرزی/ کارآفرینی با دست های خالی


در شهرستان خداآفرین و در نقطه صفر مرزی، بانوانی با دست خالی مشق جهاد می کنند که ساعت ها باید پای حرف هایشان بنشینیم و گوش فرا دهیم تا بدانیم چگونه از دل محرومیت ها ظرفیت ها راشناسایی کرده و از کمبودها فرصت هایی خلق می کنند که قلم و زبان از گفتن آنها عاجزاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، معصومه درخشان - در نقطه صفر مرزی بانوانی  با دست خالی مشق جهاد می کنند که ساعت ها باید پای حرف هایشان بنشینیم و گوش فرا دهیم تا بدانیم این بانوان چگونه از دل محرومیت ها در شهرستان خداآفرین  ظرفیت ها را شناسایی کرده و از کمبودها فرصت هایی خلق می کنند که قلم و زبان از گفتن آنها عاجز است.

شجره طیبه بسیج بر اساس ماموریت ها و اصول تعریف شده خود در محروم ترین شهرستان ها نیز حضور دارد، پایگاه های مقاومت بسیج در مناطق محروم و کم برخوردار محل امنی برای جوانان هستند تا بتوانند در کنار همدیگر از فرصت های ایجاد شده در جهت کارآفرینی، آموختن مهارت، ادامه تحصیل، خدمات بهداشتی و درمانی و .

استفاده کنند.

در شهرستان خداآفرین که در نقطه صفر مرزی در شمال غرب کشور قرار دارد یکی از مهم ترین اقدامات صورت گرفته، اقدامات عمرانی است که در اقدامات عمرانی رد پای گروه های جهادی دیده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلند همتان جهادی در نقطه صفر مرزی/ کارآفرینی با دست های خالی

بلند همتان جهادی در نقطه صفر مرزی/ کارآفرینی با دست های خالی