مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 20:152020-11-30بين الملل

سفیر ایران در دمشق: ترور شهید فخری زاده بدون مجازات عاملان آن نخواهد ماند


سفیر جمهوری اسلامی ایران در دمشق در دیدار با گروه های مقاومت فلسطین تأکید کرد که ترور دانشمند برجسته هسته ای کشور بدون مجازات عاملان این اقدام باقی نخواهد ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گروه های مقاومت فلسطینی، امروز (دوشنبه)، با حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق ترور شهید اسپوتنیک در این خصوص مصاحبه کرد.

طبق این گزارش، گروه های فلسطینی در این دیدار تأکید کردند که در این جنایت رد پای رژیم صهیونیستی وجود دارد و تل آویو با هدف جلوگیری از پیشرفت علمی و شکوفایی ایران پشت چنین عملیاتی قرار گرفته است.

سفیر جمهوری اسلامی ایران نیز در گفت و گو با خبرنگار اسپوتنیک در این خصوص تأکید کرد که واکنش [به این ترور] حق طبیعی ما است و ایران این جنایت را بدون مجازات عاملان آن به حال خود رها نخواهد کرد.

جواد ترک آبادی در ادامه با اشاره به این موضوع که رهبر انقلاب اسلامی ایران بر لزوم مجازات شدید عاملان این اقدام تأکید کرده است، افزود که شهید فخری زاده یکی از بزرگان علم در ایران بود که به کشور خود بسیار خدمت کرد.

ترک آبادی ادامه داد، ترور شهید فخری زاده اقدامی رذیلانه و تجاوز به حقوق اولیه مردم ایران در پیشرفت و توسعه علمی و همچنین تعرض به حقوق آنها در ایجاد ظرفیت های داخلی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر ایران در دمشق: ترور شهید فخری زاده بدون مجازات عاملان آن نخواهد ماند

سفیر ایران در دمشق: ترور شهید فخری زاده بدون مجازات عاملان آن نخواهد ماند