مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 19:502020-11-30سياسي

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری راه اندازی می شود


دبیرستاد هفته پژوهش و فناوری قم گفت: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار و رونمایی از دستاوردهای جدید با رویکرد کارآفرینی و مهارت آموزی از برنامه های هفته پژوهش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سعید فراهانی فرد عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران هفته پژوهش را فرصتی مناسب برای توجه و تمرکز روی ابعاد مختلف مساله پژوهش و فناوری در کشور دانست و افزود: ترویج فرهنگ پژوهش و فناوری در سطح استان، تشویق و ترغیب پژوهشگران، تبیین وضعیت موجود پژوهش و فناوری، شناسایی و عرضه یافته های پژوهشی، بستر سازی برای تجاری سازی یافته های پژوهشی و فناوری توسعه یافته را از برنامه های این هفته است.

دبیر ستاد برگزاری هفته پژوهش در استان قم برقراری ارتباط سازنده میان پژوهشگران و فناوران دستگاه های اجرایی و خریداران دستاوردها با تقویت ارتباط دانشگاه با صنایع و سایر مراکز مربوطه، و ایجاد فضای تعاملی برای آشنایی ذی نفعان حال و آینده واحدهای پژوهشی و فناوری با همدیگر از اهداف برگزاری این هفته بیان کرد و افزود: شعار هفته پژوهش سال جاری پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید است.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار و رونمایی از دستاوردهای جدید با رویکرد کارآفرینی و مهارت آموزی، برگزاری جشنواره تجلیل از بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری راه اندازی می شود

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری راه اندازی می شود