مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 19:302020-11-30سياسي

ظریف کارزار ضد اطلاعاتی و جنگ روانی هدایت شده علیه ایران را تشریح کرد


وزیر خارجه سفرهای سراسیمه پامپئو به منطقه را نشانگر تلاش بانیان و حامیان سیاست فشار حداکثری به منظور ایجاد تنش برشمرد که در اقدام بزدلانه تروریستی متبلور شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (دوشنبه) در صفحه اینستاگرامش با ارائه دو نمودار به تشریح کارزار ضد اطلاعاتی و جنگ روانی علیه ایران پرداخت و نوشت: سلام دوستان با تسلیت مجدد ترور وحشیانه دانشمند برجسته هسته ای کشور، شهید دکتر محسن فخری زاده، اجازه می خواهم نکته قابل توجهی را با شما در میان گذارم.

همانگونه که در خبرها دیده اید، این روزها بانیان و حامیان سیاست شکست خورده فشار حداکثری علیه ملت دلاور ایران در تلاشند تا از واپسین روزهای رژیم ترامپ برای ایجاد تشنج و نابود کردن فضای ایجاد شده برای لغو تحریم های ظالمانه بهره گیرند.

سفرهای سراسیمه پامپئو به منطقه، ملاقات سه جانبه در عربستان و بیانیه های نتانیاهو همگی نشانگر این توطئه است که متأسفانه در روز جمعه در اقدام بزدلانه تروریستی و شهادت یکی از مدیران برجسته کشور متبلور شد.

اما همزمان با این اقدام تروریستی، کارزار ضداطلاعاتی و جنگ روانی هدایت شده از سوی همین محور اهریمنی آغاز شد، به این امید واهی که برنامه پلید پامپئو، نتانیاهو و بن سلمان برای تشنج آفرینی کامل شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظریف کارزار ضد اطلاعاتی و جنگ روانی هدایت شده علیه ایران را تشریح کرد

ظریف کارزار ضد اطلاعاتی و جنگ روانی هدایت شده علیه ایران را تشریح کرد