مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 19:152020-11-30سياسي

آریزونا پیروزی بایدن در این ایالت را تایید کرد


ایالت آریزونا روز دوشنبه نتیجه انتخابات در این ایالت را که طی آن نامزد دموکرات پیروز شده را تایید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ایالت آریزونا ساعتی پیش نتیجه انتخابات در این ایالت را که طی آن جو بایدن نامزد حزب دموکرات پیروز شده را تایید کرد.

دوشنبه هفته پیش تمامی بخش های ایالت آریزونا نتایج انتخابات در این ایالت را تایید کرده بودند و امروز آخرین مهلت تایید نتایج انتخابات در این ایالت توسط فرماندار و وزیر داخلی این ایالت بود.

با اتمام شمارش آرای ایالت آریزونا، جو بایدن با اختلاف حدود ده هزار رأی توانست دونالد ترامپ رییس جمهور مستقر در کاخ سفید را در این ایالت شکست دهد.

در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که روز سوم نوامبر (13 آبان) برگزار شد، برآورد رسانه ها حاکی است جو بایدن با 306 رأی الکترال در مقابل 232 رأی ترامپ پیروز شده است.

طبق قوانین آمریکا هر یک از نامزدهای انتخاباتی که بتواند 270 رأی الکترال را به دست بیاورد به عنوان رییس جمهور آمریکا انتخاب شده و مجوز ورود به کاخ سفید را به دست می آورد.

  تیم دونالد ترامپ از پذیرش شکست امتناع کرده و شکایت هایی را در چند ایالت علیه آنچه به گفته آنها تخلف ها و تقلب های انتخاباتی است، مطرح کرده است اما این شکایت ها در چند ایالت رد شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آریزونا پیروزی بایدن در این ایالت را تایید کرد

آریزونا پیروزی بایدن در این ایالت را تایید کرد