مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 19:152020-11-30سياسي

دستور وزیر بهداشت برای تشکیل کارگروه طب سنتی ایرانی


سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از دستور فوری وزیر بهداشت برای تشکیل کارگروه طب سنتی ایرانی خبر داد.

- زهرا شیخی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس از دستور فوری وزیر بهداشت برای بررسی تشکیل کارگروه طب ستی ایرانی خبر داد و گفت: پس از پیگیری های انجام شده و طی مکاتبه ای که با رییس جمهور داشتیم، آقای نمکی وزیر بهداشت با قید فوریت دستور بررسی تشکیل کارگروه طب سنتی ایرانی را صادر کرد.

وی افزود: امیدواریم با تشکیل این کارگروه و ادامه این روند نقطه عطفی در راستای حضور عملیاتی پزشکان و دانشمندان در این حوزه برای پیشگیری و درمان ویروس منحوس ویروس کرونا باشد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: قطعا تلاش علمی برای زنده نگه داشتن خون دانشمندان ادامه خواهد داشت.

وی همچنین تصریح کرد: این کارگروه قرار است پژوهش های مختلفی در حوزه داروهای گیاهی و طب سنتی و همچنین مشاوره های طب سنتی در کنار متخصصان دیگر داشته باشد و اجرایی شود که فقط در حد تصمیم و کمیته علمی بدون عمل باقی نماند.

شیخی خاطرنشان کرد: بسته به بررسی هایی که در وزارتخانه در معاونت بهداشتی و دفتر طب ایرانی تصمیمات نهایی می شود، به صورت عملیاتی در پیگیری و درمان  بیماری کرونا ورود خواهیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور وزیر بهداشت برای تشکیل کارگروه طب سنتی ایرانی

دستور وزیر بهداشت برای تشکیل کارگروه طب سنتی ایرانی