مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 19:102020-11-30سياسي

پژوهش نیاز امروز طلاب کهگیلویه و بویراحمد


نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد پژوهش را امری مهم در حوزه های علمیه دانست و گفت: مشکل فعلی در حوزه های علمیه پژوهش است که باید طلبه ها را به این عمل مهم عادت دهیم پژوهش ذهن طلاب را به سمت اجتهاد و استباط می کشاند و اهمیت آن به قدری بالاست که ذهن .

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد پژوهش را امری مهم در حوزه های علمیه دانست و گفت: مشکل فعلی در حوزه های علمیه پژوهش است که باید طلبه ها را به این عمل مهم عادت دهیم پژوهش ذهن طلاب را به سمت اجتهاد و استباط می کشاند و اهمیت آن به قدری بالاست که ذهن طلبه را به مستقل شدن سوق می دهد.

آیت الله سید نصیر حسینی به منظور بررسی وضعیت حوزه های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد از حوزه علمیه برداران امام علی بن موسی الرضا(ع) شهر یاسوج بازدید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین پس از این دیدار نشستی با حجت الاسلام والمسلمین صفدر پناهی مدیر حوزه های علیه استان برگزار کرد.

در این نشست آیت الله سید نصیر حسینی با تسلیت و تبریک شهادت دانشمند هسته ای شهید دکتر محسن فخری زاده آن را ضایعه سنگینی دانست و گفت: دشمن همیشه به دنبال این است که ما را با چالش مواجه کند و به خیال خام خود به دنبال جلوگیری از شکوفایی علمی در کشور و دستیابی به تسلیحات دفاعی است تا بتواند در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش نیاز امروز طلاب کهگیلویه و بویراحمد

پژوهش نیاز امروز طلاب کهگیلویه و بویراحمد