مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 19:052020-11-30اقتصادي

توسعه چهارمحال و بختیاری در گرو افزایش شهرک های کشاورزی


رییس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال وبختیاری گفت: توسعه شهرک های کشاورزی از سیاست های مهم سازمان جهاد کشاورزی و از عوامل توسعه استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزای فارس از شهرکرد شامگاه دوشنبه جلسه ستاد شهرک های کشاورزی استان با حضور رییس شهرک های کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

در ابتدای جلسه عطاالله ابراهیمی گفت: توسعه شهرک های کشاورزی از سیاست های مهم سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری و از عوامل توسعه استان است و رفتن به سمت شهرک های کشاورزی یک ضرورت است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: این شهرک ها باعث تسریع در فرآیند اشتغال بخش کشاورزی می شوند و هم چنین از تغییر کاربری های متعدد اراضی کشاورزی جلوگیری می کند که برای جلوگیری از تغییر کاربری باید به سمت توسعه شهرک های کشاورزی به منظور کاهش هزینه های سرمایه گذاری رفت.

وی خاطرنشان کرد: افزایش تولید، امنیت غذایی، مصرف بهینه آب و افزایش بهره وری و افزایش صادرات و برندسازی اهمیت توسعه شهرک های کشاورزی را نشان می دهد که توسعه گلخانه ها بخشی از آن است.

ابراهیمی اظهارداشت: صدور سند برای سرمایه گذاران باید به شکل قطعی باشد هم چنین از مشکلات ما در توسعه شهرک ها بحث گازرسانی به این شهرک ها می باشد که چهار خط لوله گاز اصلی از استان عبور می کند و از محدودیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه چهارمحال و بختیاری در گرو افزایش شهرک های کشاورزی

توسعه چهارمحال و بختیاری در گرو افزایش شهرک های کشاورزی