مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 18:502020-11-30پزشكي

بیش از 7500 بازرسی از اماکن کرمانشاه در محدودیت های کرونایی


معاون اجرایی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از بازرسی بیش از 7500 مورد مراکز، اماکن، ادارات، سازمان ها، صنایع و دفاتر خدماتی کرمانشاه در محدودیت های کرونایی خبر داد.

- پرویز اردلان شامگاه امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همزمان با اعمال محدودیت های جدید کرونایی از اول آذر ماه در استان کرمانشاه اقدامات بسیار خوبی توسط گروه مهندسی بهداشت محیط و حرفه ای معاونت بهداشتی دانشگاه در راستای مدیریت هوشمند تعطیلی ها و محدودیت ها در کنترل بیماری کووید 19 صورت گرفته است.

وی افزود: با آغاز اجرای این محدودیت ها نظارت های هدفمند بازرسین بهداشت محیط و حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی تشدید شده است.

معاون اجرایی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به بازرسی های انجام گرفته، تصریح کرد: دراین راستا بیش از هفت هزار و 580 بازرسی از مراکز، اماکن، ادارات، سازمان ها، صنایع و دفاتر خدماتی انجام شده است.

وی ادامه داد: بیش از 640 اخطار جهت واحدهای متخلف صادر شده و بیش از 170 واحد نیز از فعالیت آنها جلوگیری، تعطیل و جهت اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شدند.

اردلان گفت: نظارت ها به صورت مستمر ادامه دارد و از مردم استان کرمانشاه درخواست داریم که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و استفاده از ماسک در کاهش زنجیره انتقال بیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 7500 بازرسی از اماکن کرمانشاه در محدودیت های کرونایی

بیش از 7500 بازرسی از اماکن کرمانشاه در محدودیت های کرونایی