مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 16:302020-11-30بين الملل

دولت فرانسه لایحه جنجالی منع فیلمبرداری از پلیس را لغو کرد


سخنگوی حزب حاکم دولت فرانسه امروز و پس از اعتراضات گسترده مردمی از لغو لایحه جنجالی ممنوعیت فیلمبرداری از نیروهای پلیس حین انجام وظیفه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رویترز، سخنگوی حزب حاکم دولت امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه امروز دوشنبه اعلام کرد که پاریس لایحه جنجالی ممنوعیت فیلمبرداری از نیروهای پلیس حین انجام وظیفه بود را لغو کرده است.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، کریستوفر کاستانر (Christophe Castaner) رییس حزب حاکم در پارلمان فرانسه در یک کنفرانس خبری اعلام کرد: این لایحه به طور کامل بازنویسی و یک نسخه جدید از آن ارائه خواهد شد.

این در حالیست که به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز، ده ها هزار فرانسوی معترض شنبه هفته جاری علیه لایحه مذکور به خیابان های تعداد زیادی از شهرهای این کشور آمده و با آن به مخالفت پرداخته بودند.

مردم فرانسه شنبه هفته جاری با تجمع در شهر پاریس پایتخت این کشور، به سردادن شعارهایی در مخالفت با قانون جدید امنیتی کشورشان پرداختند.

تصاویر ارسالی از سوی خبرگزاری اسپوتنیک نشان داد که پلیس فرانسه به تظاهرات کنندگان در پاریس یورش برده و برای متفرق کردن آنها از گاز اشک آور استفاده کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری اسپوتنیک، معترضان یکصدا شعارهایی را علیه قانون جنجالی امنیت جامع سر می دادند که پیشتر در پارلمان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت فرانسه لایحه جنجالی منع فیلمبرداری از پلیس را لغو کرد

دولت فرانسه لایحه جنجالی منع فیلمبرداری از پلیس را لغو کرد