مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 16:002020-11-30پزشكي

9 درصد بیماران کرونایی در اردبیل فوت می کنند


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: 9 درصد بیماران کرونایی در استان اردبیل فوت می کنند که این میانگین باید به سرعت پایین بیاید.

- رضایی بنا 10 آذر در جریان بررسی آخرین وضعیت طرح اعمال محدودیت های کرونایی در اردبیل اظهار کرد: هر چند آمار فوتی ها در این استان بیشتر از هفته های گذشته است اما در هفته جاری تعداد بستری ها روند ثابت 70 تا 80 نفر را دارد که امیدواریم این میزان پایین نیز بیاید.

وی علت بالا بودن فوتی های کرونا در استان اردبیل را اوج پیک شیوع کرونا در موج سوم در این استان اعلام کرد و گفت: ما به نسبت سایر استان ها با فاصله 15 روز دوره پیک را سپری می کنیم و قطعا در هفته آینده تعداد مرگ و میرهای ما پایین آمده و روند با ثباتی را در این زمینه شاهد خواهیم بود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: 9 درصد بیماران بستری عمدتا سالخوردگان و افراد با بیماری زمینه ای دیابت، فشار خون، چاقی، بیماری کلیوی و ریوی گرفتار چنگال ویروس کرونا می شوند که انتظار می رود افراد مسن با بیماری های زمینه ای از هرگونه تردد و خارج شدن از منزل پرهیز کنند.

رضایی نیا افزود: ما اگر بتوانیم دوره محدودیت باقی مانده را با دقت اجرایی و عملیاتی کنیم، قطعا از اوج پیک و قله سخت کرونا در موج سوم عبور خواهیم کرد و همچنان انتظار می رود با ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 درصد بیماران کرونایی در اردبیل فوت می کنند

9 درصد بیماران کرونایی در اردبیل فوت می کنند