مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 15:352020-11-30اقتصادي

کشف دومین انبار احتکار روغن موتور در جهرم


در کمتر از 48 ساعت، دومین انبار احتکار روغن موتور خودروهای سبک و سنگین در جهرم به ارزش بیش از 9 میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جهرم به نقل از روابط عمومی سپاه جهرم، با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) ناحیه مقاومت بسیج سپاه آن شهرستان و با همکاری اداره تعزیرات، اماکن ناجا، اداره صمت و مجمع امور صنفی، دومین انبار احتکار روغن موتورخودروهای سبک و سنگین در جهرم، با ارزش بیش از 9 میلیارد ریال، کشف و جهت سیر مراحل قضایی پلمپ شد.

مهدی زارعی، مسئول روابط عمومی سپاه جهرم، با اعلام این خبر، اظهار داشت: شبکه اطلاعاتی بسیج و سپاه آن شهرستان با توجه به راه اندازی قرارگاه 17 ربیع به منظور جامه عمل پوشاندن به منویات رهبر معظم انقلاب، در برخورد با تضییع کنندگان حقوق عامه مردم، شامگاه یکشنبه 9 آذرماه، دومین انبار احتکار روغن موتور خودروهای سبک و سنگین در آن شهرستان را، شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی، ضبط و پلمپ شد.

  وی با اشاره به زحمات گسترده بسیجیان و سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه در شهرستان جهرم، گفت: زنگ هشدار برای محتکرین و سودجویان اقتصادی در شرایط امروز اقتصادی جامعه که تشبیه به جنگ اقتصادی با مستکبرین دنیا و گروگان گرفتن اقتصاد مردم توسط عده ای سودجو در داخل کشور شده است، با ورود شجره طیبه بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف دومین انبار احتکار روغن موتور در جهرم

کشف دومین انبار احتکار روغن موتور در جهرم