مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 15:052020-11-30بين الملل

اروپا بحث درباره بهبود روابط با آمریکا پس از ترامپ را آغاز کرد


نمایندگان اتحادیه اروپا امروز در نشستی به بررسی راه های تقویت روابط با آمریکا پس از پایان ریاست جمهوری «ترامپ» پرداختند.

- نمایندگان اتحادیه اروپا امروز در نشستی به بررسی راه های تقویت روابط با آمریکا پس از پایان ریاست جمهوری ترامپ پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رویترز، نمایندگان 27 عضو اتحادیه اروپا امروز دوشنبه در نشستی به بررسی راه های تقویت روابط با آمریکا پس از پایان ریاست جمهوری دونالد ترامپ پرداختند.

رویترز در این خصوص اعلام کرد که به سندی دست یافته است که موضوعات مورد بحث نمایندگان اتحادیه اروپا در نشست امروز را نشان می دهد؛ بر این اساس، 5 مساله اصلی پیرامون مذاکرات آتی با دولت احتمالی جو بایدن وجود دارد.

در بخشی از این سند آمده است: روی کار آمدن دولت و کنگره جدید در آمریکا فرصتی برای اتحادیه اروپاست تا همکاری های راهبردی خود با ایالات متحده را بر اساس منافع مشترک تجدید و تقویت کند.

رویترز در ادامه به نقل از سند مذکور می افزاید: اتحادیه اروپا باید پیرامون اولویت های خود در راستای همکاری با رهبری جدید در آمریکا به توافق برسد.

بر اساس این سند، روابط میان بروکسل و واشنگتن با محوریت حوزه های سلامت به ویژه مقابله با کوید 19، مبارزه با گرمایش زمین، پیشبرد صلح، ثبات و امنیت بین الملل و نیز تقویت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اروپا بحث درباره بهبود روابط با آمریکا پس از ترامپ را آغاز کرد

اروپا بحث درباره بهبود روابط با آمریکا پس از ترامپ را آغاز کرد