مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 14:352020-11-30اقتصادي

دادستان ورامین: کارخانه شیر وارنا بزودی فعالیت خود را از سر می گیرد


با تمام توان در صدد رفع مشکلات کارخانه شیر وارنا هستیم و با فراهم شدن شرایط، این کارخانه فعالیت مجدد خود را از سر می گیرد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، علیرضا شمس دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ورامین روز دوشنبه در جریان بازدید سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور از کارخانه شیر وارنای ورامین اظهار کرد: کارخانه شیر وارنا یکی از کارخانه های مهم منطقه است که در سال های نه چندان دور محصولات لبنی مختلفی را تولید و روانه بازار مصرف می کرد.

وی گفت: با توجه به این که شهرستان ورامین و مناطق اطراف، قطب تولید شیر استان تهران بوده و دامداران این منطقه روزانه هزاران لیتر شیر تولید می کنند؛ وجود این کارخانه از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و با فعالیت آن، برای تعداد زیادی از افرادی جویای کار منطقه، شغل ایجاد شده بود.

دادستان ورامین افزود: این کارخانه در سال های گذشته به دلیل برخی از مشکلات مالی تعطیل و از سال 97 تاکنون شرایط شروع مجدد فعالیت آن فراهم نشده است که این امر علاوه بر بیکاری کارگران، مشکلاتی را در حوزه تولید شهرستان به وجود آورده است.

وی بیان کرد: از حدود دو سال گذشته تاکنون دادستانی شهرستان ورامین با ورود جدی به موضوع کارخانه وارنا تلاش کرده تا شرایط رفع مشکلات این کارخانه را فراهم کند که با توجه به رویکرد آیت الل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان ورامین: کارخانه شیر وارنا بزودی فعالیت خود را از سر می گیرد

دادستان ورامین: کارخانه شیر وارنا بزودی فعالیت خود را از سر می گیرد