مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 14:252020-11-30پزشكي

جشن یواشکی در محضر ثبت ازدواج دهدشت


فعالیت زیر پوستی و نامحسوس یک محضر ازدواج در دهدشت در برپایی جشن هایی با جمعیت بیش از حد مصوب، دهن کجی به مصوبه های ستاد مقابله با کرونا در اجرای طرح محدودیت های جدید است.

- کرونا که 9 ماهی می شود در میان مردم کشور جا خوش کرده و زندگی آنها را تحت تأثیر قرار داده است این روزها ناجوانمردانه می تازد و جان می گیرد.

آمار رو به فزونی مبتلایان و مرگ و میر ناشی از این بیماری نگرانی از تهدید سلامت جامعه را بیشتر کرده است.

کمترین غفلت از وجود این ویروس به قیمت پایان زندگی تمام می شود؛ با این حال عده ای هستند که هنوز خطر کرونا را برای پایان غریبانه عمر جدی نگرفته و کمترین توجهی به توصیه های بهداشتی و مراقبتی آن ندارند.

با وجود اعمال محدودیت های مکرر کرونایی در راستای مقابله با گسترش این بیماری اما همچنان صنوف و کسبه هایی وجود دارند که چشم و گوش خود را به هشدارها بسته و با سلامت مردم بازی می کنند.

  دفتر ثبت ازدواج واقع در خیابان شهید نورالدینی دهدشت یکی از واحدهایی است که با برپایی جشن یواشکی مراسم یواشکی زحمت های ستاد مقابله با کرونا را هدر می دهد.

این دفترخانه از موج نخست کرونا هم بدون توجه به اخطارها و هشدارها به فعالیت خود ادامه می داد و بارها از مصوبه های ستاد مقابله با کرونا و شورای سلامت شهرستان تخطی کرده و در جلسات شورای سلامت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن یواشکی در محضر ثبت ازدواج دهدشت

جشن یواشکی در محضر ثبت ازدواج دهدشت