مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 14:102020-11-30اقتصادي

قیمت مرغ 15 هزار تومان کاهش یافت


قیمت مرغ که طی روز های گذشته تا کیلویی 36 هزار تومان نیز افزایش یافته بود در حال حاضر به 18 تا 22 هزار و 800 تومان رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر ، قیمت مرغ که طی روز های گذشته به دلیل بی تدبیری دولت در بازار نهاده های دامی تا کیلویی 36 هزار تومان نیز افزایش یافته بود در حال حاضر در خرده فروشی های سطح شهر تهران به 18 تا 22 هزار و 800 تومان رسیده است.

این تعدیل نسبی قیمت ناشی از توزیع مرغ گرم و منجمد در میادین میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره ای است و قیمت هر کیلوگرم مرغ بین 13 تا 18 هزار تومان کاهش یافته است.

یکی از مرغ فروشی های تهران درباره اینکه چرا برخی خرده فروشی های سطح شهر مرغ را زیر قیمت مصوب و حتی کمتر از نرخی که دولت دارد در میادین و فروشگاه ها عرضه می کنند، می فروشند، به خبرنگار مهر گفت: با توجه به نرخ عرضه در میادین وفروشگاهها، برای اینکه مرغ روی دست شان نماند ناچارند روی 18 هزارتومان بفروشند.

در حال حاضر در خرده فروشی های سطح شهر تهران میانگین قیمت هر بسته پای مرغ نیم کیلویی 10 هزار تومان و هر بسته جگر مرغ نیم کیلویی نیز 10 هزار تومان است.

به دنبال افزایش قیمت مرغ در بازار، دولت اقدام به توزیع مرغ گرم با نرخ 18 هزار و 500 تومان و مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم 15 هزار تومان در میادین میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره ای کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت مرغ 15 هزار تومان کاهش یافت

قیمت مرغ 15 هزار تومان کاهش یافت