مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 14:052020-11-30اقتصادي

صف های انتظار طولانی در مقابل قفسه های خالی


عدم وجود روغن در فروشگاه ها و مشاهده صف های طولانی برای خرید روغن یکی از مشکلات تکراری هفته های اخیر است که در بحران کرونا و آسیب های ناشی از آن مزید بر علت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، صف های انتظار اجباری که با توجه به شلوغی و افزایش خطر شیوع کرونا علی رغم محدودیت ها، آسیب های بسیاری در پی خواهد داشت.

  بحث کمبود روغن موضوعی است که بارها به آن پرداخته شده اما شاهد اتفاق یا تغییری در این حوزه مبنی بر بهبود اوضاع نبوده ایم، لذا ضروری است تا مسئولان مربوط به نحوی شایسته و ضرب الاجلی این مشکل را برطرف کنند.

  هفته گذشته گزارشی مبنی بر مشاهده ردپای محتکران در بحث روغن منتشر و تعداد پرونده های ثبت تخلف با ارزش ریالی آن اعلام شد.

  این بار اما بحث بر سر راهکارهایی است تا بتواند کمبود موجود در بازار را برطرف کرده و روغن مورد نیاز مردم را به قفسه ها بازگرداند.

  رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس در این راستا از سهمیه 1818 تنی خبر داد که روزانه به صورت متفاوت از 40 تا 60 تن وارد استان می شود.

حمیدرضا ایزدی در گفتگو با فارس، اظهار داشت: علاوه بر سهمیه مصوب، در تلاش برای تامین روغن از منابع دیگر نیز هستیم به گونه ای که از روز گذشته کارخانه نرگس شیراز وارد مدار تولید شده است و به زودی شاهد افزایش میزان روغن در استان خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صف های انتظار طولانی در مقابل قفسه های خالی

صف های انتظار طولانی در مقابل قفسه های خالی