مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 13:502020-11-30اقتصادي

آشنایی با قطعات لیفتراک


ورود سیستم شرکت های مختلف در صنعت فروش قطعات لیفتراک انتخاب را برای مشتری سخت کرده اما بنظر ما کار برای مشتری که می داند می خواهد جنس اصل بخرد همچنان مشخص است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام کاسپین ماشین، اگر بدنبال خرید اجناس برند و اصل باشید قطعا آن ها را از نمایندگی تهیه می فرمایید در مورد کاسپین ماشین خاورمیانه نیز همین موضوع صدق می کند سالهاست که کاسپین ماشین خاورمیانه تنها نمایندگی رسمی زوملاین در ایران است.

توجه فرمایید که برخی قطعات لیفتراک های با یکدیگر مشابه می باشند و به عنوان مثال برخی قطعات لیفتراک TCM ژاپن را می توان روی لیفتراک های ساخت کشور چین پیدا کرد.

(به دلیل همکاری کمپانی های سازنده لیفتراک در چین با ژاپن) همچنین قطعات لیفتراک کوماتسو ژاپن و یا نیسان ژاپن را روی بقیه لیفتراک ها پیدا کرد.

به طور مثال در لیفتراک های دوگانه سوز (که با سوخت گاز و یا بنزین کار می کنند) موتور نیسان مدل NISSAN K25 بسیار معروف است که به زودی لیفتراک های نیسان، کوماتسو و همچنین لیفتراک های ساخت چین مانند هلی، lonking، zoomlion-chery ( زوملاین زوم لاین چری ) و … می توان پیدا کرد.

لذا اغلب قطعات آن ها درزمینهٔ موتور آن مشترک می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی با قطعات لیفتراک

آشنایی با قطعات لیفتراک