مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 13:402020-11-30اقتصادي

طی هشت ماه 21 میلیون تن کالا در فارس جابه جا شده است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس از جابه جایی بیش از 21 میلیون و 573 هزار تن کالا در 8 ماهه نخست سال 99 خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس از جابه جایی بیش از 21 میلیون و 573 هزار تن کالا در 8 ماهه نخست سال 99 خبر داد.

علیرضا سیاهپور دوشنبه 10 آذر در جمع خبرنگاران افزود: طی هشت ماه منتهی به پایان آبان امسال، بیش از 21 میلیون تن انواع کالا، با انجام یک میلیون و 574 هزار سفر، توسط ناوگان فعال حمل و نقل جاده ای کالا در فارس به مقاصد مختلف درون و برون استانی جابه جا شده است.

او گفت: علیرغم شرایط اقتصادی ناشی از تحریم و شیوع کرونا، شاهد افزایش قابل توجه صدور بارنامه و استفاده مناسب از قابلیت و توانمندی های بخش حمل ونقل جاده ای کالای در فارس هستیم.

این مقام مسئول افزود: فارس با بیش از 36 هزار دستگاه انواع وسائط نقلیه سنگین باری و حمل فرآوردهای نفتی فعال رتبه نخست کشور را در این زمینه دارد، ضمن آنکه از حیث فعالیت مستقیم بیش از 55 هزار راننده حرفه ای حمل و نقل جاده ای کالا (دارای کارت هوشمند) نیز در جایگاه اول کشور قرار دارد.

سیاهپور گفت: مقصد کالاهای حمل شده توسط ناوگان حمل و نقل فارس در 8 ماهه گذشته، بیشتر استان های هرمزگان، یزد، تهران، اصفهان و بوشهر و بیشترین کالاها و تولیدات حمل شده نیز شامل انواع سیمان، اوره، خاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طی هشت ماه 21 میلیون تن کالا در فارس جابه جا شده است

طی هشت ماه 21 میلیون تن کالا در فارس جابه جا شده است