مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 13:402020-11-30ورزشي

احتمال مجازات کاوانی به خاطر تشکر نژادپرستانه! +عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شب گذشته (یکشنبه) برای ادینسون کاوانی مهاجم اروگوئه ای تیم فوتبال منچستریونایتد شبی به یاد ماندنی بود، - مهاجم اروگوئه ای تیم فوتبال منچستریونایتد به خاطر استفاده از اصطلاحی به ظاهر نژادپرستانه ممکن است مجازات شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شب گذشته (یکشنبه) برای ادینسون کاوانی مهاجم اروگوئه ای تیم فوتبال منچستریونایتد شبی به یاد ماندنی بود، چرا که توانست گل پیروزی بخش برد 3 بر 2 تیمش مقابل مقابل ساوتهمپتون در دیداری که شیاطین سرخ در آن از قدیس ها عقب افتادند بودند را به ثمر برساند.

شادی این گل اما برای او خیلی دوام نداشت، چرا که این مهاجم 33 ساله اکنون به نژادپرستی متهم شده است.

کاوانی 33 ساله پس از این بازی در واکنش به پست یکی از طرفدارانش در اینستاگرام که در کنار عکسی از شادی گل مهاجم اروگوئه ای نوشته بود اینطوری می خواهمت ماتادور نوشت ممنون کاکاسیاه و ایموجی دست دادن در کنار آن گذاشت.

اینکه آیا کاوانی با این فرد آشنایی داشته که اینگونه به او پاسخ داده است مشخص نیست، اما به هر حال اصطلاحی که او در پاسخ به پیام آن هوادار استفاده کرده است رنگ و بوی نژادپرستانه داشته و به همین دلیل بازیکن سابق پاری سن ژرمن را به دردسر انداخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال مجازات کاوانی به خاطر تشکر نژادپرستانه! +عکس

احتمال مجازات کاوانی به خاطر تشکر نژادپرستانه! +عکس