مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 13:302020-11-30پزشكي

جزییاتی جدید درباره حذف دفترچه های تامین اجتماعی


محمدرضا میرزایی مدیرکل مدیریت خدمات سلامت عمومی سازمان بیمه سلامت در برنامه تهران کلینیک رادیو تهران درباره نتیجه پرونده الکترونیک سلامت روستاییان گفت: - جی پلاس، مدیرکل مدیریت خدمات سلامت عمومی سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به اینکه جمعیت حدود 28 میلیون و 500 هزار نفری روستایی، عشایری و شهرهای زیر 20 هزار نفر از برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاعی روستایی مدیریت می شوند گفت: حدود 27 میلیون و 900 هزار نفر پرونده سلامت دارند و اطلاعات در سامانه های سطح یک وزارت بهداشت(سیب، ناب و سینا) ثبت شده و در حال اخذ گزارش فعالیت حدود 27 میلیون و 906 هزار نفر هستیم.

ولی مابقی این افراد که معمولا در جاهای دورافتاده کشور هستند و دسترسی به اینترنت ندارند هنوز پرونده سلامت ندارند که حدود 600 هزار نفر هستند.

ایرنا نوشت؛ وی با تاکید بر پیگیری 2 ساله سازمان بیمه در ارائه نسخه الکترونیک اظهار داشت: بیش از 90 درصد پزشکان در بخش خصوصی شهری به سامانه نسخه نویسی دسترسی دارند و این روند در حال کامل شدن است.

درصدی از داروخانه ها هم از نسخه پیچی الکترونیکی استفاده می کنند که این امر روز به روز در حال ارتقاء است.

نسخه نویسی در سطح یک هم همراه با نظام ارجاع الکترونیک در حال انجام است که نیاز به لینک سامانه های وزارت بهداشت به سامانه های سازمان بیمه دارد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی جدید درباره حذف دفترچه های تامین اجتماعی

جزییاتی جدید درباره حذف دفترچه های تامین اجتماعی