مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 12:352020-11-30پزشكي

پویش ملی «فرشتگان زمینی» در رادیو پیام


شبکه رادیویی پیام با راه اندازی پویش ملی «فرشتگان زمینی» یاد و مجاهدت پرستاران عزیزی که در امداد رسانی به هموطنان گرفتار بیماری کرونا از جان خود گذشتند گرامی می دارد.

- شبکه رادیویی پیام با راه اندازی پویش ملی فرشتگان زمینی یاد و مجاهدت پرستاران عزیزی که در امداد رسانی به هموطنان گرفتار بیماری کرونا از جان خود گذشتند گرامی می دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز هیچ کوششی دریغ نورزیدند و تعدادی از پزشکان، پرستاران و کادر درمان با فداکاری برای نجات جان هموطنان ازجان خود گذشتند تازندگی را به هموطنانشان هدیه کنند.

مدیر رادیو پیام و آوا گفت: شبکه رادیویی پیام و آوا با هدف تقدیر از زحمات ارزشمند، صادقانه و ایثارگرانه این قشر فداکار (پرستاران) این پویش را با مشارکت هموطنان عزیز در سراسر کشور از امروز دوشنبه دهم آذرماه تا سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب (س) برگزار می کند.

ملازاده در ادامه گفت: هموطنان در سراسر کشور می توانند با تهیه عکس از فعالیت و خدمت رسانی پرستاران عزیز در مراکز درمانی و ارسال تصاویر به همراه عکس خود به شبکه رادیویی پیام تصاویر ارسالی را با نام و تصویر خود از رادیو نمای رادیو پیام و آوا مشاهده کنند.

همچنین در تماس با رادیو پیام می توانند به صورت صوتی نظرات خود را اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش ملی «فرشتگان زمینی» در رادیو پیام

پویش ملی «فرشتگان زمینی» در رادیو پیام