مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 12:302020-11-30پزشكي

وزیر بهداشت: پیک زمستانه کرونا پیش رو است


وزیر بهداشت با اشاره به پیک اخیر بیماری کرونا در کشور و با بیان اینکه طوفان سهمگینی بود و خوشبختانه در اکثر استان ها داریم به تعادل جدید بازمی گردیم، گفت: مردم به تله قدیمی عادی انگاری شرایط نروند و با تصور اینکه شرایط بهتر شده، ما را از اجرای دقیق پروتکلها دور نکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سعید نمکی در اجلاس روسای دانشگاه های علوم پزشکی ضمن تسلیت شهادت دکتر فخری زاده، گفت: تشکر می کنم از زحمات شبانه روزی عزیزان بویژه در این پیک جدید که ما توانستیم با همت و پشتکار بی بدیل شما عزیزان این منحنی را سر به فرود بیاوریم.

هر میلی متری از این منحنی ها که به سمت پایین خم می شود، پشت عزیزان بردبار ما در مراکز بهداشتی درمانی به شدت خمیده می شود.

من شاهد تلاش شبانه روزی شما عزیزان بودم، طوفان سهمگینی بود و با اطلاعاتی که از شما می گیرم خوشبختانه در اکثر استان ها داریم به تعادل جدید برمیگردیم.

دیروز هم از مردم خواستم این کاهش مرگ و میر را به پای بهتر شدن اوضاع و عادی انگاری نگذارند و به تله قدیمی عادی انگاری شرایط نبرند و با تصور اینکه شرایط بهتر شده است، ما را از اجرای دقیق پروتکل ها دور نکنند.

وی افزود: اگر توانستیم تعداد مرگ و میر و موارد بستری را کاهش دهیم فقط در سایه رعایت دقیق پروتکل ها و زحمات کادر بهداشت و درمان کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: پیک زمستانه کرونا پیش رو است

وزیر بهداشت: پیک زمستانه کرونا پیش رو است