مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 12:102020-11-30سياسي

پیام فرمانده نیروی انتظامی به مناسبت رییس مجلس شورای اسلامی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه خبری پلیس در متن پیام سردار حسین اشتری به مناسبت روز مجلس خطاب به محمدباقر قالیباف آمده است: - فرمانده نیروی انتظامی در پیامی روز مجلس را به رییس خانه ملت تبریک گفت و یاد شهید آیت الله سیدحسن مدرس را گرامی داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از پایگاه خبری پلیس در متن پیام سردار حسین اشتری به مناسبت روز مجلس خطاب به محمدباقر قالیباف آمده است: دهم آذرماه به عنوان روز مجلس، یادآور رشادت های شهید آیت الله سیدحسن مدرس در دفاع از حقوق ملت ایران است که در دوران استبداد پهلوی توانست نور امید و رهایی را در دل آزادیخواهانان ایران اسلامی بتاباند.

نظام جمهوری اسلامی ایران، الگویی بی نظیر و درخشان از مردم سالاری دینی را به نمایش گذاشته و مجلس شورای اسلامی که عصاره فضائل ملت است نمادی ویژه از این مردم سالاری است.

مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مجلس را امید نظام و مظهر اقتدار و اختیار ملت نامیده و فرمودند: مجلس شورای اسلامی یک مرکز اساسی و تعیین کننده برای انقلاب است و همه سررشته های امور، به مجلس شورای اسلامی برمی گردد.

اینجانب نیز این فرصت را مغتنم شمرده و ضمن تبریک و تهنیت این روز به جناب عالی و سایر نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، توفیق روزافزون شما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام فرمانده نیروی انتظامی به مناسبت رییس مجلس شورای اسلامی

پیام فرمانده نیروی انتظامی به مناسبت رییس مجلس شورای اسلامی