مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 11:052020-11-30سياسي

93 درصد جرایم مربوط به سرقت است


در راستای پیشگیری و کاهش جرایم ضمن اینکه مطالبه گری از سازمان ها و نهادها را بایستی در دستور کار قرار داد، مسئول سازی در تولید و گسترش امنیت نیز انجام شود.

- جانشین فرمانده ناجا گفت: در راستای پیشگیری و کاهش جرایم ضمن اینکه مطالبه گری از سازمان ها و نهادها را بایستی در دستور کار قرار داد، مسئول سازی در تولید و گسترش امنیت نیز انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سردار قاسم رضایی در جمع فرماندهان انتظامی استان قزوین با اشاره به نقش پلیس در تامین و استقرار نظم و امنیت کشور و برخورد قاطع با اراذل و اوباش و مخلان امنیت عمومی گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت داخلی، ملی، روابط بین الملل و پروژه های اجتماعی و امنیتی نقش و جایگاه بالایی دارد.

جانشین فرمانده انتظامی با اشاره به سطوح مختلف جایگاه ناجا اظهارکرد: برآورد عملیاتی یعنی توجه به روحیه، بصیرت، مهارت، اعتقادات، منش، رفتار و آموزش کارکنان و ما در برآورد عملیاتی موضوع فرهنگ سازمانی را دنبال می کنیم.

وی اضافه کرد: ناجا به عنوان سازمانی بزرگ، عمیق و تاثیرگذار در ابعاد مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و .

دارای فرهنگ غنی سازمانی است و نبایستی در مقابل هر تهدیدی آسیب پذیر و با اتکا به فرهنگ سازمانی باید کاملا محکم و استوار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

93 درصد جرایم مربوط به سرقت است

93 درصد جرایم مربوط به سرقت است