مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 10:552020-11-30سياسي

تحریم ها لغو نشود اجرای پروتکل الحاقی را متوقف می کنیم


نماینده دشتستان و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: در صورتی که تحریم ها علیه ایران لغو نشود اجرای پروتکل الحاقی را متوقف می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم رضایی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با تسلیت شهادت شهید محسن فخری زاده اظهار داشت: مشکل اصلی دشمن با ما این است که نمی خواهند پیشرفت کنیم و در هر حوزه ای که به پیشرفت می رسیم، روی آن دست می گذارند.

وی ادامه داد: در حوزه هایی همچون هسته ای، موشکی، فناوری و… با دستیابی به پیشرفت های مناسب، دشمنان برای توقف ما تلاش کردند.

دشمن می داند که پیشرفت ما در این حوزه ها باعث می شود تا رقیبی برای آنها باشیم.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شهادت شهید محسن فخری زاده تصریح کرد: این ترور نشان دهنده شکست عاملان و آمران این ترور است.

رضایی اضافه کرد: دشمن در این مقطع دید که تحریم، فشار، تهدید و دیگر برنامه ها و دسیسه های آنها بر علیه ملت ایران جواب نداده است و اقدام به یک ترور کور و در خیابان که دوره آن گذشته است، کردند چرا که دنبال ایجاد رعب و وحشت هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر تحریم و فشار و تهدیدهای دشمنان اهداف آنها را تأمین کرده بود، امروز با ترور افرادی همچون شهید سلیمانی و شهید فخری زاده رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم ها لغو نشود اجرای پروتکل الحاقی را متوقف می کنیم

تحریم ها لغو نشود اجرای پروتکل الحاقی را متوقف می کنیم