مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 10:152020-11-30سياسي

استاد رسانه و ارتباطات: صدا و سیما در دهه های گذشته حبس شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، زمان، شکل و نوع پوشش خبر ترور شهید محسن فخری زاده توسط صداوسیمای جمهوری اسلامی و به طور خاص شبکه خبر، - نصرالهی گفت: واقعیت این است که یکی از مهم ترین علت های عملکرد ضعیف و برخی مواقع نادرست و اعتبارزدا و فرصت سوز صداوسیما همین ماندن و حبس شدن در سال ها و دهه هایی است به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، زمان، شکل و نوع پوشش خبر ترور شهید محسن فخری زاده توسط صداوسیمای جمهوری اسلامی و به طور خاص شبکه خبر، مورد انتقاد اهالی رسانه و منتقدان قرار گرفته است.

تاخیر در انتشار خبر و همچنین عدم قطعیت و کوچک انگاری خبر در ساعت های اولیه باعث شد که بار دیگر مردم سراغ رسانه های دیگر بروند و رسالت خبری شبکه خبر مورد پرسش و تردید جدی قرار بگیرد.

برای بررسی این موضوع سراغ اکبر نصرالهی از اساتید حوزه علوم ارتباطات رفتیم تا درباره محدوده اختیارات صداوسیما و شگرد های کهنه رسانه ای این سازمان و همچنین موانع جدی در انتشار سریع و صحیح اخبار هم صحبت شویم.

بسیاری از کارشناسان رسانه هم از لحاظ سرعت و هم از لحاظ کیفیت به پوشش خبری ترور دکتر فخری زاده توسط تلویزیون نقد داشته اند.

دلایل عقب افتادن و عملکرد نامطلوب تلویزیون و شبکه خبر چیست؟ از نظر نرم افزاری و سخت افزاری مشکل داریم یا کشور های دیگر از ما جلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاد رسانه و ارتباطات: صدا و سیما در دهه های گذشته حبس شده است

استاد رسانه و ارتباطات: صدا و سیما در دهه های گذشته حبس شده است