مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 08:302020-11-30اقتصادي

حمل بار با پس کرایه چگونه است؟


آیا می دانید حمل بار به صورت پس کرایه چگونه انجام می گردد؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام پست بار، امروز ما در این بخش از دانستنی هایی خود تصمیم داریم تا تمامی آنچه را که مربوط به مقوله پس کرایه و انواع آن است در اختیارتان قرار دهیم.

با ما همراه باشید.

پس کرایه چیست؟ پس کرایه به معنای پرداخت هزینه بسته ارسالی توسط گیرنده بسته می باشد.

به طور واضح تر می توان اینطور بیان کرد که فرستنده بسته ارسالی هیچ گونه هزینه ای پرداخت نمی کند ولی متعهد می شود در صورتی که گیرنده بسته ارسالی از پرداخت کردن هزینه پستی خودداری کند، شرکت مورد نظر مازاد بر برگشت خوردن بسته هزینه رفت و برگشت مرسوله را از فرستنده بگیرد و باید آن را پرداخت کند.

تحویل مرسوله در کمترین زمان ممکن و سریع ترین روش در سرتاسر کشور و پرداخت هزینه حمل توسط گیرنده از مهم ترین شاخص های برجسته این نوع سیستم پس کرایه می باشد.

خدمات مربوط به پس کرایه خدمات پس کرایه بیشتر برای مرسولات یا بسته های غیرخطرناک که از لحاظ وزن و سایز متناسبی که با سرویس موردنظر برخوردار باشد، قابل اجرا می باشد.

به دلیل ممنوع بودن گرفتن شرکت های هوایی و ممنوعیت امنیت پرواز، کالاهایی خطرناک، کالاهایی که از لحاظ وزن و ابعاد مناسبی ندارند، نمی توانند از خدمات پس کرایه استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمل بار با پس کرایه چگونه است؟

حمل بار با پس کرایه چگونه است؟