مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 08:252020-11-30اقتصادي

دولت سریعتر حمایت خود در حوزه های مالیاتی، بیمه ای و بانکی را اعلام کند


دولت هرچه سریعتر حمایت های خود از اصناف را در حوزه های مالیاتی، بیمه ای و بانکی به منظور ایجاد آرامش روانی در بازار و واحدهای صنفی اعلام کند.

- حسین محرابی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه همه اصناف محدودیت های وضع شده ستاد ملی مبارزه با کرونا را رعایت می کنند اظهار کرد: واحدهای صنفی که بر اساس قانون ملزم به تعطیلی هستند، هم اکنون فروشگاه های خود را بسته و به قانون تمکین می کنند.

وی افزود: پنج گشت اتاق اصناف از ساعت 9 صبح تا 14 و سپس از ساعت 14 تا 23 بازار را رصد می کنند و در صورت مشاهده عدم رعایت پروتکل ها و یا محدودیت ها برخورد لازم با متخلفان صورت می گیرد.

رییس اتاق اصناف همدان با بیان اینکه به طور متوسط از زمان اعمال محدودیت ها تا کنون روزانه چهار تا پنج واحد صنفی متخلف پلمب شدند اعلام کرد: به منظور تسهیل در فروش های غیر حضوری تصمیم گرفته شد پاساژها از ساعت 16 تا 19 بر روی صاحبان فروشگاهی که فروش اینترنتی دارند، باز شود به شکلی که مغازه بسته باشد و تنها به منظور ارسال سفارشات و یا تهیه محتوا برای شبکه های مجازی در محل فروشگاه حاضر و از ارائه خدمات حضوری خودداری کنند.

وی با بیان اینکه دولت تا کنون هیچ کمکی به اصناف نکرده است خاطرنشان کرد: مردم محدودیت ها را رعایت کردند، از دولت می خواهیم همانطور که به فکر ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سریعتر حمایت خود در حوزه های مالیاتی، بیمه ای و بانکی را اعلام کند

دولت سریعتر حمایت خود در حوزه های مالیاتی، بیمه ای و بانکی را اعلام کند