مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 08:202020-11-30اقتصادي

کاهش 35 درصدی ورودی بیمارستان کاشان


دستاورد خوبی از تعطیلی ها و محدودیت ها داشته ایم، به نحوی که 35 در صد ورودی بیمارستان شهید بهشتی کاشان کمتر شده است.

- مسعود دهقانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کاشان، با اشاره به اینکه دستاورد خوبی از تعطیلی ها و محدودیت ها داشته ایم، اظهار کرد: 35 در صد ورودی بیمارستان شهید بهشتی کاشان کمتر شده است.

رییس مرکز بهداشت کاشان، بابیان اینکه این دستاورد را مدیون زحمات کادر درمان، کادر بهداشت و همچنین مردم و اصناف هستیم، گفت: اصناف در این شرایط سخت اقتصادی بالای 90 در صد همکاری داشته اند، اما برخی از گروه های صنفی به صورت آهسته از این محدودیت ها خارج می شوند که امیدواریم با مساعدت خودشان و پیگیری اتاق اصناف طرح محدودیت ها آسیب ببیند.

وی بابیان اینکه، امیدواریم روند شهرستان کاشان تا پایان هفته رو به بهبودی باشد، تصریح کرد: یک مقدار از شدت محدودیت ها کاسته شود ولی همچنان باید ادامه داشته باشد، نباید تعطیلی 100 درصد داشته باشیم تا انشا الله تا هفته آینده روند ورودی بیمارستان به حداقل برسد.

دهقانی در پاسخ به این سؤال که چرا روند مرگ در شهرستان کاشان، پایین و یا متوقف نشده است، خاطرنشان کرد: روند مرگ بیمارستانی به بستری هایی که در یک ماه اخیر بوده است و امیدواریم تا پایان ماه آذر روند مرگ در کاشان، انشا الله تحلیل پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 35 درصدی ورودی بیمارستان کاشان

کاهش 35 درصدی ورودی بیمارستان کاشان