مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 08:202020-11-30بين الملل

گزارشی از تماس خارجی نیست اما ترامپ مدعی است!


دونالد ترامپ ادعا کرد، به رغم سیل تبریک رهبران جهان به جو بایدن پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا همین رهبران با او تماس گرفتند تا بگویند این انتخابات چقدر به هم ریخته بوده است! - دونالد ترامپ ادعا کرد، به رغم سیل تبریک رهبران جهان به جو بایدن پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا همین رهبران با او تماس گرفتند تا بگویند این انتخابات چقدر "به هم ریخته" بوده است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه ویک، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا ادعا کرد که سبب شده رهبران دیگر جهان با او تماس بگیرند و بگویند انتخابات ریاست جمهوری آمریکا چقدر به هم ریخته است.

این اظهار نظر ترامپ در جریان یک مصاحبه تلفنی او با فاکس نیوز مطرح شد و در جریان این مصاحبه این رییس جمهور آمریکا همچنان ادعا کرد که جو بایدن رییس جمهور منتخب آمریکا با کمک تقلب انتخاباتی گسترده او را در انتخابات شکست داده در حالی که هیچ سند و مدرکی از این تقلب وجود ندارد.

مشخص نشده که منظور ترامپ از این رهبران چه کسانی هستند و اینکه آیا اصلا او چنین تماسهایی دریافت کرده یا خیر.

اکثر رهبران جهان شامل برخی از کسانی که ترامپ با آنها روابط دوستانه دارد همچون رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه و عبدالفتاح السیسی، رییس جمهور مصر علنا به بایدن تبریک گفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از تماس خارجی نیست اما ترامپ مدعی است!

گزارشی از تماس خارجی نیست اما ترامپ مدعی است!