مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 08:152020-11-30پزشكي

کمبود داروی «رمدسیویر» در سیرجان برطرف شد


رییس دانشکده علوم پزشکی سیرجان گفت: بیمارستان های سیرجان چند روزی با کمبود تامین داروی «رمدسیویر» مواجه بودند که خوشبختانه توسط وزارتخانه این مشکل برطرف شد.

- سیرجان - رییس دانشکده علوم پزشکی سیرجان گفت: بیمارستان های سیرجان چند روزی با کمبود تامین داروی رمدسیویر مواجه بودند که خوشبختانه توسط وزارتخانه این مشکل برطرف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامعباس محمدی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت تخت های بیمارستانی در شهرستان سیرجان بیان داشت: متأسفانه سیرجان جزو شهرهای وضعیت قرمز قرار داشت و از اوایل مهرماه تعداد بیماران به شدت رو به افزایش گذاشت به همین دلیل تعداد بخش هایی که پذیرش بیماران کرونایی را انجام می دادند را افزایش دادیم.

وی افزود: در بیمارستان امام رضا 160 تخت و در بیمارستان غرضی 80 تخت جهت پذیرش بیماران کرونایی محیا کردیم همچنین با اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی بیمارستان ولایت (که متعلق به نیروی دریایی است) هم در اختیار این طرح قرار گرفت.

این بیمارستان نیز ظرفیت پذیرش حدود 20 تا 25 نفر از بیماران کرونایی را دارد و نیز حدود 25 تخت هم به صورت قرنطینه آماده شده تا در صورت نیاز از آنها استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود داروی «رمدسیویر» در سیرجان برطرف شد

کمبود داروی «رمدسیویر» در سیرجان برطرف شد