مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 08:052020-11-30اقتصادي

نیازهای علمی واحدهای صنعتی با آموزش برطرف می شود/ برگزاری97 دوره آموزشی در سال جاری


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: آموزش شاغلین و کارگران نقش مؤثری در توسعه و پیشرفت فعالیت واحدهای تولیدی دارد که این آموزش ها هر ساله به صورت رایگان و برنامه ریزی شده توسط شرکت شهرک های صنعتی پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان، محمد اهلی صبح امروز در بازدید از شهرک صنعتی شماره یک اردبیل اظهار کرد: در سال 98 تعداد 101 دوره آموزشی برای 2 هزار و 441 نفر از شاغلین واحدهای صنعتی برگزار شد که این آموزش ها با جدیت هرچه تمام تر در سال جاری نیز برگزار و ادامه می یابد.

وی افزود: سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران نگاه ویژه ای به آموزش واحدهای صنعتی دارد به طوری که این برنامه های آموزشی علاوه بر واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی به واحدهای تولیدی خارج از آن نیز ارائه می شود.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: این برنامه های آموزشی در زمینه های مدیریتی، کارآفرینی و حوزه  HSEE به صورت رایگان به واحدهای صنعتی ارائه می شود که در افزایش سطح دانش شاغلین واحدهای صنعتی تاثیر بسزایی خواهد داشت.

وی هدف از آموزش را توسعه کسب و کار صاحبان صنایع، مهارت کارکنان و کارگران واحدهای صنعتی و آشنایی آنان با مقررات داخلی و بین المللی اعلام و تشریح کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازهای علمی واحدهای صنعتی با آموزش برطرف می شود/ برگزاری97 دوره آموزشی در سال جاری

نیازهای علمی واحدهای صنعتی با آموزش برطرف می شود/ برگزاری97 دوره آموزشی در سال جاری