مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 07:552020-11-30اقتصادي

رشد 100 درصدی فعالیت پستچی های قزوینی پس از شیوع کرونا


مدیر کل پست استان قزوین با اشاره به افزایش 100 درصدی تعداد امانات و بسته های پستی پس از شیوع کرونا گفت: اداره کل پست خودروهایی را برای پستچی ها تدارک دیده و در آینده نزدیک به استان ما تخصیص می دهد.

- رحیم برخورداری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از روزی که ویروس کرونا در قزوین شیوع یافته، به سبب راه افتادن پویش های در خانه بمانیم مردم اکثر خریدهایشان را به صورت آنلاین از فروشگاه های مجازی انجام می دهند و حجم کار اداره پست در رابطه با امانات و بسته ها بسیار زیاد شده است.

وی افزود: میزان فعالیت پست نسبت به قبل از شیوع کووید19 در داخل شهر، بین شهرستان های قزوین و از خارج استان به داخل و بالعکس افزایش قابل توجه بیش از 100 درصدی داشته است.

مدیر کل اداره پست استان قزوین با اشاره به اینکه کارکنان پست روزانه دو الی سه شیفت فعال هستند گفت: به جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بارها تأکید کرده ایم که مردم مراجعه حضوری به پست نداشته باشند زیرا موظفین بسته ها را درب منزل تحویل مردم می دهند.

برخورداری عنوان کرد: برای حفظ سلامت مردم، همکاران ما بسته هایی را که از استان های دیگر ارسال می شود، قرنطینه و ضدعفونی کرده سپس شروع به توزیع می کنند به این علت که احتمال آلودگی بسته ها به ویروس کرونا وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 100 درصدی فعالیت پستچی های قزوینی پس از شیوع کرونا

رشد 100 درصدی فعالیت پستچی های قزوینی پس از شیوع کرونا