مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 07:552020-11-30ورزشي

فدراسیون فوتبال کلمبیا در انتظار گزارش شکست های کارلوس کی روش


با وجود تمام خبرهایی که درباره وضعیت کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال کلمبیا منتشر شده است، هنوز مشخص نیست این مربی پرتغالی به کارش در کلمبیا ادامه می دهد یا خیر.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم ملی فوتبال کلمبیا در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر دو شکست سنگین برابر اروگوئه و اکوادور را تجربه کرد تا وضعیت ادامه کار کارلوس کی روش سرمربی تیم کلمبیا در ابهام قرار بگیرد.

هرچند تعدادی از خبرنگاران و رسانه های کلمبیا و همچنین روزنامه رکورد پرتغال خبر از جدایی کی روش را داده اند، اما هنوز وضعیت این مربی برای ادامه کار در این تیم مشخص نیست.

سایت ANTENA2 در گزارشی درباره آخرین وضعیت کی روش و تیم کلمبیا پرداخته است و تأکید کردند با وجود بازی های کلمبیا در ماه مارس برابر برزیل و پاراگوئه معلوم نیست کی روش از این تیم جدا می شود یا خیر.

این سایت نوشت: فدراسیون فوتبال کلمبیا صحبت هایی با نزدیکان کی روش داشته است و از این مربی گزارشی را درباره شکست مقابل اوروگوئه و پاراگوئه درخواست کرد.

در مورد مسائل مالی هیچ پیشرفتی در مذاکرات صورت نگرفته چون اوضاع مالی فدراسیون کلمبیا مناسب نیست و مبلغ غرامت کی روش بالاست.

واقعیت این است که فدراسیون کلمبیا هیچ تصمیم رسمی نگرفته و قرار است کمیته اجرایی این فدراسیون هفته دوم ماه دسامبر تصمیم گیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدراسیون فوتبال کلمبیا در انتظار گزارش شکست های کارلوس کی روش

فدراسیون فوتبال کلمبیا در انتظار گزارش شکست های کارلوس کی روش