مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 07:552020-11-30ورزشي

ادای احترام خاص مسی به مارادونا برای بارسلونا 3 هزار یورو تمام شد!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، یکی از مهمترین لحظات پیروزی 4 بر صفر شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال بارسلونا مقابل اوساسونا در ورزشگاه نوکمپ، - ادای احترام خاص مسی به مارادونا برای بارسلونا 3 هزار یورو تمام شد! حرکتی که کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا برای ادای احترام به اسطوره فقید فوتبال کشورش انجام داد، خرج روی دست این باشگاه گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، یکی از مهمترین لحظات پیروزی 4 بر صفر شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال بارسلونا مقابل اوساسونا در ورزشگاه نوکمپ، پس از به ثمر رسیدن گل چهارم بازی توسط لیونل مسی بود.

کاپیتان آرژانتینی بارسا پس از زدن تنها گلش در این بازی، پیراهن خود را درآورد تا پیراهن شماره 10 تیم نیوولز اولدبویز آرژانتین را به نمایش بگذارد، پیراهنی که زمانی بر تن دیه گو مارادونا اسطوره فقید این تیم بود.

مسی نه تنها پیراهن تیم سابق خودش و مارادونا را به نمایش گذاشت بلکه به شیوه مارادونا هم دست هایش را بالا برد تا به او ادای احترام کرده باشد.

او در جریان همین بازی نزدیک بود که گل دست خدای مارادونا (گلی که در جام جهانی 1986 به انگلیس زد) را تکرار کند، هرچند که این اتفاق رخ نداد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادای احترام خاص مسی به مارادونا برای بارسلونا 3 هزار یورو تمام شد!

ادای احترام خاص مسی به مارادونا برای بارسلونا 3 هزار یورو تمام شد!