مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 07:452020-11-30اقتصادي

رشد بورس به صورت متعادل و منطقی خواهد بود


سهامداران نباید در انتظار رشد شاخص بورس همچون چند ماه نخست سال باشند، بلکه رشد بورس به صورت متعادل و منطقی ادامه دار خواهد بود.

- ، جلال روحی به تغییر مسیر شاخص بورس از اواخر آبان ماه و بازگشت آن به مدار صعودی اشاره کرد و افزود: با توجه به مطرح شدن سوال از وزیر اقتصاد، تشکیل جلسه در کمیسیون اقتصادی مجلس و پاسخگویی وزیر به سوالات عنوان شده طبیعی است که مسوولان وزارتخانه تمهیداتی را برای ایجاد ثبات در معاملات بورس بیندیشند.

وی ادامه داد: معاملات بازار از اواخر آبان ماه به سمت سهام بزرگ و متوسط پیش رفت که این موضوع نشان دهنده ایجاد تعادل در بازار، خروج معاملات از صف فروش و تمایل سرمایه گذاران نسبت به خرید سهام در بورس بوده است.

روحی به افزایش ارزش معاملات و حجم معاملات در چند روز گذشته اشاره کرد و گفت: تا چند روز گذشته شاخص بورس در کانال یک میلیون و 300 هزار واحد در نوسان بود که این موضوع نشان دهنده ورود نقدینگی های موجود در بازار به سمت سهامی است که بعد از اصلاح های انجام شده در کف قیمتی قرار گرفتند.

این کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه بازار به لحاظ تکنیکالی روند معقول و متعادلی را در پیش گرفته است، خاطرنشان کرد: در وضعیت کنونی معاملات بورس، شاهد اقبال سهامداران به سمت سهام فولادی و پتروشیمی و استراحت برخی گروه ها بوده ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد بورس به صورت متعادل و منطقی خواهد بود

رشد بورس به صورت متعادل و منطقی خواهد بود