مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 07:352020-11-30سياسي

تبیین اقدامات قوه قضاییه درباره ترور محسن فخری زاده در آینده ای نزدیک


رییس کل دادگستری استان تهران با اشاره به ترور محسن فخری زاده اعلام کرد: ضمن صدور دستورات قضایی ویژه خطاب به ضابطان و مبادی ذی ربط، نظارت و پیگیری های مستمر نیز به عمل خواهد آمد و گزارش این اقدامات توسط سخنگوی قوه قضاییه در آینده نزدیک تبیین خواهد شد.

- رییس کل دادگستری استان تهران با اشاره به ترور محسن فخری زاده اعلام کرد: ضمن صدور دستورات قضایی ویژه خطاب به ضابطان و مبادی ذی ربط، نظارت و پیگیری های مستمر نیز به عمل خواهد آمد و گزارش این اقدامات توسط سخنگوی قوه قضاییه در آینده نزدیک تبیین خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی و رسانه دادگستری کل استان تهران، متن محمد جواد حشمتی مهذب رییس دادگستری استان تهران به این شرح است: بسم رب الشهدا و صدیقین دشمنان قسم خورده جهان اسلام بار دیگر در اوج ناتوانی و عجز این بار طی جنایتی ددمنشانه، فرزند برومند نظام اسلامی و دانشمند هسته ای کشورمان را به شهـادت رساندند.

دادگستری استان تهران ضمن اعلام انزجار و محکومیت این اقدام جنایتکارانه، ترور دانشمند هسته ای و چهره ماندگار صنعت دفاعی کشور سردار رشید اسلام شهید دکتر محسن فخری زاده و تسلیت شهادت آن دانشمند برجسته به محضر مقام معظم رهبری، مردم شریف ایران و خانواده مکرم ایشان، از درگاه خداوند رحمان علوّ درجات را برای آن شهید ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین اقدامات قوه قضاییه درباره ترور محسن فخری زاده در آینده ای نزدیک

تبیین اقدامات قوه قضاییه درباره ترور محسن فخری زاده در آینده ای نزدیک