مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 07:302020-11-30سياسي

لزوم برنامه ریزی برای تامین استانداردهای آموزشی در سال آینده


معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران بر لزوم برنامه ریزی برای تامین استاندارهای آموزشی دانشجویان علوم پزشکی در سال آینده تاکید کرد.

- معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران بر لزوم برنامه ریزی برای تامین استاندارهای آموزشی دانشجویان علوم پزشکی در سال آینده تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ دکتر امیرعلی سهراب پور در چهاردهمین جلسه شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به کسب موفقیت این دانشگاه در رتبه بندی خدمات آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی کشور (راد) را در سال تحصیلی 99- 98، گفت: این موفقیت نتیجه وقت و انرژی صرف شده توسط دست اندرکاران حوزه آموزش دانشگاه اعضای هیات علمی و کارشناسان توانمند و با هوش است اما با وجود این موفقیت ها باید استانداردهای آموزشی دانشگاه در سطح بالا و برنامه ریزی برای سال آینده حفظ شود.

در ادامه دکتر غیاثوندیان مبحث اجرایی نمودن مصوبه 10 آذر 98 شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی را مطرح کرد و گفت: این شیوه نامه به منظور ایجاد تنوع و فعالیت پایان نامه های دانشجویان دکترای عمومی و استفاده از ظرفیت قانونی مصوبه ذکر شده برای جایگزینی برخی فعالیت ها به خصوص در شرایط همه گیری بیماری کوید 19 است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برنامه ریزی برای تامین استانداردهای آموزشی در سال آینده

لزوم برنامه ریزی برای تامین استانداردهای آموزشی در سال آینده