مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 07:252020-11-30سياسي

شهید «فخری زاده» فخر انقلاب بود/ توقف حرکت علمی ایران خوابی تعبیر نشدنی است


معاون تبلیغات اسلامی لرستان با تاکید بر اینکه شهید «فخری زاده» فخر انقلاب اسلامی بود، گفت: توقف حرکت علمی ایران خوابی تعبیر نشدنی است.

- خرم آباد- معاون تبلیغات اسلامی لرستان با تاکید بر اینکه شهید فخری زاده فخر انقلاب اسلامی بود، گفت: توقف حرکت علمی ایران خوابی تعبیر نشدنی است.

حجت الاسلام احمد غلامی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به شهادت شهید فخری زاده اظهار داشت: شهید فخری زاده ، فخر انقلاب اسلامی بود و گرامیداشت و یاد و نام خاطره این شهید به منزله گرامیداشت همه ارزش های دینی و انقلابی است.

ایمان به هدف را از ویژگی های بارز شهید فخری زاده وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم راه این شهید والا مقام را به نحو احسن به سرانجام برسانیم و شرمنده این شهید والا مقام نشویم، عنوان کرد: شهید فخری زاده ضمن اینکه یادگار هشت سال دفاع مقدس بود، در همه دوران انقلاب اسلامی دانشمندی به تمام معنا بصیر، ولایی و آگاه بود که نگاهش، توجهش و اعتقادش به فرمانده معظم کل قوا بود و این را می توانیم در پیام روشنگر رهبر معظم انقلاب ببینیم.

معاون تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه، ایمان به هدف را از ویژگی های بارز شهید فخری زاده اعلام کرد و گفت: ایشان تا آخرین لحظه عمر از هیچ گونه سعی و تلاش برای ایجاد امنیت و سلامت جامعه فرو گذار نکرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید «فخری زاده» فخر انقلاب بود/ توقف حرکت علمی ایران خوابی تعبیر نشدنی است

شهید «فخری زاده» فخر انقلاب بود/ توقف حرکت علمی ایران خوابی تعبیر نشدنی است