مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 07:252020-11-30سياسي

اجرای 4 رزمایش کمک‎رسانی دیگر تا پایان امسال


مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان یزد از برگزاری چهار رزمایش تا پایان امسال خبر داد و گفت: به زودی یک رزمایش با توزیع 16 هزار بسته معیشتی در کل استان برگزار و تا پایان سال سه رزمایش دیگر نیز در پیش است.

- ایسنا/یزد مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان یزد از برگزاری چهار رزمایش تا پایان امسال خبر داد و گفت: به زودی یک رزمایش با توزیع 16 هزار بسته معیشتی در کل استان برگزار و تا پایان سال سه رزمایش دیگر نیز در پیش است.

علی اکبر محمدپناه در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان این که در بحث کمک رسانی به افراد آسیب دیده، طرح های مختلفی در قالب رزمایش و پویش انجام شده است، اظهار کرد: رزمایش های متعددی در استان انجام شده که چهارمین رزمایش با توزیع 16 هزار بسته معیشتی به زودی انجام می‎شود.

وی با بیان این که تا پایان امسال سه رزمایش دیگر نیز برگزار خواهد شد، گفت: هر 45 روز یکبار میزبان برگزاری یک رزمایش با مشارکت موسسات خیریه و گروه های جهادی هستیم که اولین این رزمایش ها در اردیبهشت ماه و همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار و 13 هزار بسته معیشتی به ارزش 4.

5 میلیارد تومان بین نیازمندان توزیع شد.

وی با اشاره به توزیع 50 هزار قطعه مرغ در مرحله دوم رزمایش، تصریح کرد: در این مرحله هر خانوار نیازمند دو قطعه مرغ تحت عنوان بسته پروتیینی تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 4 رزمایش کمک‎رسانی دیگر تا پایان امسال

اجرای 4 رزمایش کمک‎رسانی دیگر تا پایان امسال