مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 07:152020-11-30اقتصادي

رونمایی از اولین سیستم ترمز ملی واگن های باری، به زودی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی محمد قادری افزود: با ورود این واگن ها، تعداد ناوگان لبه بلند شرکت سینا ریل پارس به 200 دستگاه افزایش یافته است که این مهم با وجود مشکلاتی همچون تحریم قطعات، - مدیرعامل هلدینگ سیاحتی و حمل و نقل پارسیان با اشاره به الحاق 24 دستگاه واگن لبه بلند به ناوگان ریلی بنیاد مستضعفان، از رونمایی نخستین سیستم ترمز ملی برای واگن های باری کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی محمد قادری افزود: با ورود این واگن ها، تعداد ناوگان لبه بلند شرکت سینا ریل پارس به 200 دستگاه افزایش یافته است که این مهم با وجود مشکلاتی همچون تحریم قطعات، مشکلات ارزی و شرایط حاکم بر کسب و کار ها ناشی از ویروس کرونا به وقوع پیوست.

مدیرعامل هلدینگ سیاحتی و حمل و نقل پارسیان گفت: با الحاق سری جدید واگن های لبه بلند، نخستین سیستم ترمز ملی برای واگن های باری کشور نیز برای بهره برداری وارد مدار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از واگن های شرکت سینا ریل پارس در راستای حمایت از تولید داخل در حال مجهز شدن به این سیستم ترمز بومی است که پس از طی موفقیت آمیز دوران آزمایش، قطع وابستگی واردات و خودکفایی کشور در این حوزه را در پی خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از اولین سیستم ترمز ملی واگن های باری، به زودی

رونمایی از اولین سیستم ترمز ملی واگن های باری، به زودی