مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 07:102020-11-30پزشكي

کرونا نکشد استرس می کشد


تست کرونای برخی از هموطنان که مثبت می شود آنقدر فشار روانی بر آنان زیاد می شود که می گویند اگر کرونا نکشد استرس حتما مرا از پای در آورد.

- افکاری مانند اگر ویروس کرونا از من به سایر اعضای خانواده سرایت کند، اگر بدنم نتواند کرونا را شکست دهد مثل خوره به جان مبتلایان می افتد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، گاهی سرزنش های افراد خانواده که کرونا را برایمان آوردی منجر به اختلاف درون خانواده می شود تا جایی که برخی از اعضای خانواده می خواهند از خانه بروند و برخی هم نگران فرد مبتلا شده هستند.

افزایش جانباختگان و مبتلایان بیماری کووید 19 این روزها منجر به هول و هراس بسیاری از هموطنان شده است که این امر ضرورت توجه به مدیریت استرس را بیشتر کرده است.

براساس آخرین آمار که روز گذشته از سوی وزارت بهداشت اعلام شد بیش از 47 هزار نفر از شهروندان ایرانی بر اثر بیماری کووید 19 جان خود را از دست داده اند و افزون بر 935 هزار نفر هم به این بیماری مبتلا شده اند.

روانشناسان بالینی معتقدند افزون بر مخاطرات جسمانی ویروس کرونا، اختلالات روانی از جمله استرس و اضطراب ابتلاء به بیماری به ویژه برای افراد دارای بیماری زمینه ای در کنار فردی که دوران قرنطینه ابتلاء به کرونا را سپری می کنند برخی خانواده ها را تهدید می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا نکشد استرس می کشد

کرونا نکشد استرس می کشد