مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 07:102020-11-30اقتصادي

حلقه مفقوده مهار گرانی ها


امروز گرانی مایحتاج ضروری زندگی مانند نان، مرغ، برنج، لبنیات و کالای دیگر اگر چه در شرایط کرونا فشارهای مضاعفی را بر مردم وارد کرده است اما بخشی از این گرانی ها ناشی از تحریم و بخشی دیگر ناشی از سوء مدیریت ها و یا سوء استفاده برخی افراد سودجو است.

- اگر چه گرانی و تورم افسار گسیخته کالا و خدمات این روزها قدرت خرید را کاهش داده اما مردم از مسوولان انتظار دارند بخشی از گرانی ها که ناشی از بی ثباتی بازار داخلی است، با مدیریت جدی و نظارت دقیق کنترل و مهار کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، همگی خوب می دانیم که ملت خستگی ناپذیر و مقاوم ایران اسلامی در طول 40 سال گذشته همواره تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده است.

در سال های اخیر نیز تحریم های ظالمانه ای در بخش های مختلف غذایی، دارویی، موشکی از سوی استکبار جهانی و هم پیمانانش علیه مردم ایران وضع شد.

که به لطف دانشمندان و متخصصان جوان ایرانی و مقاومت مردم، زمینه رشد و پیشرفت کشور را فراهم کرده است.

با وضع تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران در سال 1397 اقتصاد ایران بیش از قبل تحت تأثیر نوسانات نرخ ارز قرار گرفت و با مشکلاتی در صادرات و واردات کالا مواجه شد.

اکنون در روزهای سرد کرونایی که اقتصاد جهان تحت تأثیر این ویروس با چالش جدی مواجه شده دشمن سعی دارد با تحریم های ظالمانه و ایجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حلقه مفقوده مهار گرانی ها

حلقه مفقوده مهار گرانی ها