مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 07:052020-11-30اقتصادي

حریق عرصه های طبیعی فیروزکوه طی سال جاری 85 درصدکاهش داشته است


رییس اداره منابع طبیعی و ابخیزداری فیروزکوه با تاکید بر مشارکت عمومی برای حفاظت از عرصه های منابع طبیعی گفت: حریق عرصه های طبیعی فیروزکوه طی سال جاری کاهش کاهش 85 درصدی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس قاسمی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه حفاظت از عرصه های منابع طبیعی بدون مشارکت عمومی تحقق نمی یابد اظهار داشت: مقوله مشارکت از مؤلفه های مهم در امر حفاظت به شمار می آید و حفاظت از عرصه های منابع طبیعی بدون مشارکت عمومی تحقق نخواهد یافت.

قاسمی افزود: مشارکت مردمی از قبیل همکاری اقشار مختلف مردم، جوامع محلی، بهره برداران، تشکل های منابع طبیعی و مشارکت و همکاری دستگاه های اجرایی و ذی ربط است و هنگامی که مجموعه این مشارکت ها در کنار منابع طبیعی قرار گیرند، حفاظت قابل انتظار از عرصه های ملی دور از دسترس نخواهد بود.

وی به کاهش چشمگیر آتش سوزی در عرصه های طبیعی شهرستان فیروزکوه در سال جاری به عنوان نمونه بارز همکاری و مشارکت عمومی نام برد و دراین باره عنوان داشت: در سال جاری از طرفی جوامع محلی، بهره برداران، شوراهای اسلامی روستاها و دوستداران طبیعت و از سوی دیگر دستگاه هایی همچون فرمانداری، بخشداری ها، دهیاری ها، شهرداری ها و سازمان اتش نشانی با منابع طبیعی همکاری لازم را داشتند واین مشارکت ها نقش خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریق عرصه های طبیعی فیروزکوه طی سال جاری 85 درصدکاهش داشته است

حریق عرصه های طبیعی فیروزکوه طی سال جاری 85 درصدکاهش داشته است