مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 06:252020-11-30دانش

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد کرمانشاه: واحد فناور توریسم علمی را شکل می دهیم


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: پیگیریم واحد فناور توریسم علمی دانشگاه آزاد استان را به منظور ترغیب بیشتر دانشجویان خارجی برای تحصیل در دانشگاه های استان و کشور راه اندازی کنیم.

- معاون پژوهشی دانشگاه آزاد کرمانشاه: واحد فناور "توریسم علمی" را شکل می دهیم ایسنا/کرمانشاه معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: پیگیریم واحد فناور توریسم علمی دانشگاه آزاد استان را به منظور ترغیب بیشتر دانشجویان خارجی برای تحصیل در دانشگاه های استان و کشور راه اندازی کنیم.

دکتر آرش بوچانی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به تحصیل بیش از 1500 دانشجوی عراقی در دانشگاه های استان، اظهار کرد: از این تعداد حدود 700 نفر را دانشجویانی تشکیل می دهند که در دانشگاه آزاد استان مشغول به تحصیل هستند.

وی تصریح کرد: علاوه بر دانشگاه های استان تعداد زیادی دانشجوی عراقی در دانشگاه های استان های دیگر مانند زنجان، تبریز و مشهد تحصیل می کنند.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد کرمانشاه خاطر نشان کرد: این موضوع نشان می دهد که دانشجویان عراقی اقبال خوبی نسبت به دانشگاه های ایرانی دارند، اما به نظر می رسد این آمارها کافی نباشد و باید با انجام برخی اقدامات بتوانیم دانشجویان عراقی بیشتری را ترغیب به تحصیل در دانشگاه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد کرمانشاه: واحد فناور توریسم علمی را شکل می دهیم

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد کرمانشاه: واحد فناور توریسم علمی را شکل می دهیم