مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 21:352020-11-29اقتصادي

یک پنجم جویندگان کار در سمنان در جست و جوی شغل بهتری اند


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان از پرداخت بیش از 424 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنفی آسیب دیده از کروناویروس در این استان خبر داد.

- پرداخت تسهیلات 424 میلیاردی به آسیب دیدگان از کروناویروس یک پنجم جویندگان کار در سمنان در جست و جوی شغل بهتری اند ایسنا/سمنان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان از پرداخت بیش از 424 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنفی آسیب دیده از کروناویروس در این استان خبر داد.

اسماعیل غنیان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با اشاره به وضعیت اشتغالزایی در این استان اظهار کرد: روند بررسی آمار پنج ساله نشان می دهد که سالانه 10 تا 11 هزار نفر در استان سمنان جویای کار هستند.

وی ادامه داد: آمارها نشان می دهد 20 درصد از جویندگان کار استان سمنان بیمه شده تامین اجتماعی هستند که به دنبال شرایط شغلی بهتری هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان خاطرنشان کرد: جویندگان کار واقعی در استان سمنان که فاقد بیمه تامین اجتماعی هستند تا 9 هزار نفر در سال تخمین زده می شود.

غنیان گفت: امسال پنج هزار و 230 نفر در استان سمنان جویا کاری بودند که تاکنون یک هزار و 258 نفر آنان در بخش های مختلف مشغول به کار شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک پنجم جویندگان کار در سمنان در جست و جوی شغل بهتری اند

یک پنجم جویندگان کار در سمنان در جست و جوی شغل بهتری اند